9. okt 2018

Meenutusi esmaspäevast


-  
-           ja mulle meeldis pillihunt  siis kui nad laulsid.
-           Pillihunt oli naljakas ja äge.

-           Eilne Pillihunt meeldis mulle väga.

-           Mulle meeldis väga eilne etendus. Eriti meeldis mulle see, et ta rääkis vahele põnevaid lugusid.

-           Mulle väga meeldis eile siis kui e-hunt nalja tegi. Mulle väga meeldis eile.

-           Eelne päev läks väga hästi. Mulle meeldis pillidest kõige rohkem viiul. Võlts kooki oli äge teha see oli nagu päris kook. Teater oli ka päris hea see e hunt oli väga naljakas.

-           Mulle väga meeldis kontsret. Eriti meeldis pillidest kontrapass ja metsasarv.

-           Mulle meeldis pilli hunt selle pärast,et seal sai õpida pille!





























Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.