11. dets 2019

Raudsillal

Minule meeldis kõige rohkem meisterdamine ja jõuluvanale kirjutamine

Mulle meeldis aarde jaht ja ka kui jõuluvana tuli. Üldiselt mulle meeldis kõik


Mulle väga meeldis minna jõulumaale kõik oli nii põnev aga kõige rohkem meeldis mulle meisterdamine.



Tänane jõulumaa oli väga põnev mulle väga meeldis.

Mulle meeldis kõik aga kõige lemmikum oli see kui pidime laulma jõuluvanale.

Taänane jõulumaa oli väga lõbus mulle väga meeldis.


Jõulumaa oli tore sai palju nalja ja käsitöö oli ka üsna lihtne.

Mulle meeldis väga Raudsilla puhkekeskus

Mulle meeldis see, et seal sai meisterdada, süüa, postkaardile kirjutada ja jõuluvana näha.

Mulle meeldis meisterdamine, kõik majad, aarde otsimine ja  jõuluvana.

Mulle meeldis jõulupuki ja harde jaht

Mulle meeldisid kõik püstkojad ja jõuluvana.

Minule meeldis jõulumaal väga see kui jõuluvana käis ja tõi meile meie kõigi tehtud kingitused. Mulle meeldis lühidalt öeldes kõik seal jõulumaal, aga aardejaht oleks võinud veidi pikem olla🙂.

Mulle meeldis jõulumaal kõik aga kõige rohkem meeldis mulle Käsitöö.Aardejaht ja see et se asus nii ilusas kohas ja kui me nendesse majadesse läksime oli kõik nii hubane ja tekitas kohe jõulutunde peale.

Mulle meeldis seal väga, eriti meisterdamine. Lõbus oli,
sai palju õues olla,avastasime palju lahedaid kohti, saime
viibida mõnusates ruumides, sõime väga maitsvat
suppi ja palju muud.

Meeldis see, et sai meisterdada ägedaid ehteid ja seal
olid üllatavaltsuured püstkojad. Aardejaht oli pisut
väiksematele lastele, aga siiski oli põnev. Mulle meeldis!

Lühidalt õeldes meeldis mulle kõik.
Aardejaht oleks võinud olla natuke raskem.
Jõuluvana oli lahe ja sai nalja ka!

Täna oli jõulumaal väga tore!Mulle meeldis kõige rohkem teha kuusele ehteid.Muidu meeldis
mulle kõik ja soovitaks seda kohta ka teistele!

Mulle enam-vähem meeldis see jõulumaa.Selle puidust ketta tegemine oli lahe
 ja ka toit oli hea

Jõulumaa.Mulle meeldis kõik see oli väga tore ja lõbus.Seal olid väga lahedad majad.
Eriti meeldis kui jõuluvana tuli. Järgmine kord võib jälle minna.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.