26. aug 2019

UUS KOOLIAASTA

Märkamatult on suvest sügis saamas ja viimane nädalake puhkust veel jäänud. Tahan hirmsasti teada, mida te suvel tegite. 

Kui Sa seda postitust loed, siis palun kirjuta mulle oma suvistest tegemistest meilile. Jään kirju põnevusega ootama.



Inglise keele õpetajad muutsid oma gruppe. Sellel aastal on Anders, Äile ja Brith õpetaja Andra rühmas ning Karola, Katrina ja Romet õpetaja Annely juures.

Lastevanemate koosolek toimub 11. septembril
17.00 klassi koosolek
18.00 üldkoosolek

Kuues september on vaba päev, sest alustasime kooliga pühapäeval.

Õpetaja suvi
Mina olin sellel suvel hästi kodune, tegin vaid paaripäevaseid käike siia-sinna. Lugesin ja tegin näputööd. Sellel suvel nakatusin ma käimis"pisikuga" 😃 ja olen suvega väga rahul!
















Grethi suvi
Ma käisin sel suvevaheajalkahes laagris jõudsin ka Peipsi äärde. Sugulastega käisime Lõuna-Eestis, sest minu isa ja sugulase isa käisid sõitmas rattaga. Muidugi tähistasime minu ja Brithi sünnipäeva. Olime palju õues ja mängisime sõprdega. Käisime Lottemaal, liikluslinnakus, kinos ja niisama Tallinnas. Nüüdseks hakkab suvi tasapisi läbi saama ja sügis algab.

Hedy suvi

Mina olin suvel palju maal Peipsi ääres. Aitasin oma vanaemal maasikapõllu eest hoolitseda, pidin vahepeal vara ärkama .Käisin Lätis, Riia loomaaias ja Tallinna loomaaias. Mulle meeldib Tallinna loomaaed rohkem.Koos perega käisime Tallinnas T1 kaubanduskeskuse vaaterattal. See oli väga kõrge! Nädal aega olin sõbrannal külas Võrumaal ja käisime seal liikluslinnakus. Käisin veel Vinni tiigitallis hobuste eest hoolitsemas. Igal võimalusel käisin ujumas Peipsi järves ja meres. Merevesi oli väga-väga soe. Nüüd tahaks juba kooli tulla, sest pole ammu sõpru näinud.

Brithi suvi


Suvel ma käisin enda sõprade juures ja nemad minu juures. Olin  enda heal sõbral viis korda öösel külas. Veel käisin kolm korda rannas ujumas ja mitu mitu korda enda tünnis suplemas. Siis ma käisin veel Lõuna Eestis, seal oli väga tore. Osalesin laulupeol ja pidasin enda sünnipäeva.

Andersi suvi


Suvi on läinud kiiresti, sest on palju teha olnud. Kohe kui algas vaheaeg siis läksin sõbra juurde Tallinna. Enamus ajast mängisime jalgpalli ja paar korda käisime kinos. Juuli alguses oli mul võistkonnaga Poolas jalgpalli võistlused, aga kolm päeva enne seda juhtus mul õnnetus ja mul pandi jalg kipsi. Ma ei saanud võistelda, kuid läksime perega ikkagi võistkonnale kaasa elama. Poolas liikusin mina ratastoolis. Võistlused olid väga suured seal oli 8000 osalejat ja võistluse alguses oli vanalinnas avakontsert. Selle reisi jooksul käisin ma esimest korda Tšehhis. Seal oli väga ilus loodus. Pärast võistlusi läksime perega Lätti. Seal puhkasime koos sõpradega Jurmalas ja käisime kõik koos Riias Ed Sheerani konsertil. See oli väga pikk ja mõnus perepuhkus. Saime palju erinevaid kohti näha ja rannas olla. Augusti alguses pidasime minu sünnipäeva ja käisime Otepääl, sealt sõitsime me maanteemuuseumisse. See oli päris põnev. Järgmisel päeval käisime päris Läti piiri ääres ühes külas kus oli tehtud Eesti film "Tõde ja õigus". Ma ei ole ise seda filmi näinud, aga nüüd kui seda kohta olen näinud tahaksin ka seda filmi vaadata. Augusti alguses oli mul ka nädal aega võrkpallilaager Võsul. Ilmad olid natuke vihmased, aga see meid ei seganud. Käisime iga päev ujumas ja trennid olid kaks korda päevas. Mulle väga meeldis laagris. Sellel suvel käisin ka elus esimest korda pulmas. Augustis oli ka päris mitu jalgpallivõistlust. Nüüd ma sain juba osaleda, sest jalg ei valutanud. Nädal aega olin ka vanaema ja vanaisa juures maal. Mängisin golfi, jalkat ja võrkpalli taadiga. Taat õpetas mind ka murutraktoriga niitma. Enne kui kooli tulen on minu võistkonnal veel Soomes kahepäevane jalgpalliturniir.

Marta suvi


Minu suvi algas yogalaagris. See oli minu jaoks uus ja huvitav. Veel olin kahes jalkalaagris ja spordilaagris. Juulikuus käisin sugulastega Pühajärve SPAs ja külastasin Tartu tagurpidimaja. Juul-ikuus käisin Ralli Estonial.  Augustis käisin Viru Folgil ja ööjooksul.

Ann-Katriini suvi

Suvi möödus kiiresti. Suve alguses käisin loomaaias ja T1 vaaterattal. Laulukooriga osalesime laulupeol ja see oli väga meeldejääv. Tähistasin koos sõpradega sünnipäeva. Käisin ka Lõuna-Eestis, kus nägin palju huvitavat. Osalesin ööjooksul ja kergejõustikupäeval. Käisin ujumas ja mängisin sõpradega.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.