9. mai 2019

Kolmapäev


Peale neljandat tundi käisime Tammikus.

Otsisime S tüüpi ja L tüüpi nurmenukke.

Rännak oli tore,kuid vahel keegi riidles.

Oli väga palav.

Rännak oli super lõbus ja lahe.

Peale 4 tundi läksime tammikusse nurmenukke otsima ja neid kirja panema.
 Mina sain 40 S tüüpi nurmenukke ja 21 L tüüpi nurmenukke.
Oli väga lahe tammikus ja palermos.
Saime väga palju ise töötada ja otsida.
Olen väga elevil tahaks  veel käia.

Peale 4 tundi käisime õues nurmenukke otsimas palermos ja tammikus  .Sealt leidsin S-tüübi nurmenukke 36 ja L-tüübi nurmenukke 21 ja kokku leidsin 57 nurmenukke. Oli päris raske otsida aga lõpuks sain päris palju kooku.Tore oli
Peale 4 tundi läksime tammikusse ja palermosse. Seal otsisime nurmenukke. Ma leidsin kokku 53 õit. L-tüüpi leidsin 23 ja P-tüüpi leidsin 30.Mul oli lõbus neid otsida. Vahepeal oli natukene igav, sest ma ei leidnud nurmenukke. Aga muidu oli tore.
Täna läksime peale 4tad tunndi õue meie käisime palermos.Peale seda jõutsime tammikuse.Seal me käisime okaskroni juures.siis me käisime edasi kooli juurde.Mina leitsin täna 13 S  ja 0 L.

Peale neljandat tundi käisime nurmenukke vaatamas. Käisime Palermo surnaias ja Palermos. Mina sain 7-si. Ja 14-li

Peale neljandat tundi läksime palermosse , tammikusse otsisime nurmenukke. Tänane päev oli minu jaoks lõbus.Nurmenukkute otsi oli natuke väsitav. Tahaks veel otsima minna.Ja me käisime vabadussamba juures.Ma sain 9 s ja 12l

Peale 4 tundi läksime tammikusse. Seal me otsisime S ja L. Mina leitsin 12 S ja 10 L. Neid oli päris raske leida,aga leitsime päris palju. Me käisime vabadussamba juures ja see oli päris lõbus päev minu arust.

Peale neljandat tundi läksime palermo nurmenukke otsima ja käisime tammikus ka. Vahepeal Egertiga kaotasime teid ära aga me otsisime teid ja samal ajal otsisime ka nurmenukke. Vahebeal helistasime Egertiga Rometile ja siis ütles meile kus te olete. rääkisime sõpradega juttu. Seepäev oli väga lahe päev. Ma leidsin üheksa L ja kuus S.

Peale neljandat tundi läksime Nurmenukke otsima.
Me käisime Palermos ja Tammikus.
Ma leidsin Nurmenukke kokku kümme ja S-tüüpi Nurmenukke leidsin ma kaks tükki ja L-tüüpi Nrmenukke leidsin kaheksa tükki.

Pärast neljandat tundi läksime välja.Me kaisime palermos.mulle meeldib samme koguda ja selle pärast mulle seal meeldiski.Me  otsisime nurmenukke. Mina leitsin 11 s tüüpi ja 9 l tüüpi õit

Peale neljandat tundi läksime me nurmenukke otsima. Me kõndisime tammikus ja palermos. Nurmenukke oli päris palju. Me kõndisime ümber okaskrooni,ning kanatuke pikal tänaval. MIna leitsin kokku 20 nurmenunukku 11 S ja 9 l.


läksime peale neliandat tundi õue.

otsisime nurmenukke.

Õues käik oli päris hea ja saime kilomeetreid juurde.

värske õhk tegi mulle väga head ja rahuliku meelt.

Tammikus oli väga rahulik.

Mina leidsin s 15 ja l 4 õit.


Peale naeljandat tunndi läksime õue nurmenukke ottsima ja panime endomondo äppi sisse.
Väga tore oli, vähemalt mulle meeldis, tore oli ka see ,et saime olla oues olla värske õhu sees mitte toas see oli väga väga tore.  mina leitsin 41 S-tüüpi ja 25- L tüüpi.

Peale neljandat tundi käisime klassiga nurmenukke otsimas. Minule endale see väga meeldis ning saime kasutada ka "Endomondot". Natuke väsitas see kõndimine küll ära, aga muidu oli väga lahe. Ausalt öeldes ma tahaks ikka veel seal värske õhu  käes olla. ega meie käik ka kasuta jäänud, sest me leidsime üpris palju nurmenukke.

Mina isiklikult leidsin 31 L-tüüpi ja 45 S-tüüpi.

Peale neljandat tundikäisime.
Me käisime tammikus okasroosi juures.
Ma leidsin S -tüüpi 16 tükki Ja L-tüüpi 10 tükki.
Ma leidsin kokku 26 nurmenukku


Peale neljandat tundi läksime nurmenukke otsima. Seal oli väga lõbus.Mulle meeldis kõige rohkem, et saime natuke üksi otsida ja natuke klassiga. Selliseid tunde võiks olla veel palju, palju.
leitsin 27 L ja 16 S.
Mulle väga väga meeldis otsida

Peale neljandat tundi läksime garderoobi ja sealt edasi õue.Õues panime endomondo käima ja hakkasime jalutama.Algul juhatas meid Marta palermosse.Kahjuks palermos nurmenukke ei olnud, aga palermo ääres oli neid tohutult. Panime kirja (s ja l).Palermost edasi läksime tammiku sealt leidsime natuke vähem nurmenukke, aga vähemalt leidsime.Hakkasime tammikust kooli tagasi jalutama.Koolis lugesin s ja l tüüpi õied üle.Mina leidsin s õisi kokku 40 ja l tüüpi õisi kokku 22 ja nii see koolipäev läbi saigi.

Peale 4. tundi läksime palermosse ja sealt edasi tammikusse. Pidime leidma nurmenukke S ja L tüüpi. Meil oli kõndimine väga lõbus ja tammikus leidsime mäe kust me jooksime alla ja üles.Käisime veel tammiku surnuaias nurmenukke otsimas ja paar tüdrukut leidsid nurmenukud üles. Nurmenukke leidsin S tüüpi 24 ja L tüüpi leidsin 21, kokku leidsin nurmenukke 45.

Täna läksime pärast neljandat tundi nurmenukke otsima.Ma leidsin 25 S tüüpi ja 29 L tüüpi. S tüübil on mitu tolmukat aga L tüübil on üks tolmukas. Algul arvasin, et L- il on mitu ja S-il on üks tolmukas. Mulle meeldis tänane päev!

Peale4.tundi läksime palermosse ja sealt tammikusse nurmenrkke otsima s-i ja l-i tüüpi.
Me käisime palermos nurmenukke otsimas,aga palermost ma ei leidnud.
Järgmisena läksime tammikusse sealt leitsime päris palju nurmenukke.
Mina leitsin 17 l-i ja 2 s-i.
Tänane päev oli väga lahe






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.