7. mai 2018

Iti tore nädalavahetus

​Tere õpetaja!


Mul oli väga lahe nädalavahetus! Minu ema elas kunagi Indias ja tal oli üks töökaaslane kes oli jaapanlane. Ükskord oli facebook'is üks pilt kus oli see sama jaapanlaste beebi kes oli saanud 1-aastaseks ning mu ema soovis õnne(mu emal on samal päeval sünnipäev kui sellel beebil). Siis tuli neil meelde et minu emal oli ka sünnipäev. Jaapanlased olid just reisi plaane tegemas kui mõtlesid et tuleks äkki meile külla. Niisis tulidki nad meile reedel külla ja olid kuni pühapäevani. Meil oli väga lõbus ja nad tõid meile palju asju, aga nende kõigi pilte ma ei hakkanud saatma. Ma sain väga hästi inglis keelega hakkama. Neil oli kaks last. Üks oli poiss tema nimi oli Takumii(nii seda hääldati) ja ta oli sama vana kui minu õde ehk 4-aastane. Teine laps oligi beebi kes on praegu 1-aastane ja tema oli tüdruk ning tema nimi on Amii(tema nime hääldati niimoodi). Me käisime Viru rabas kuna nemad elavad Tokyos väikeses korteris ja nad ei saa eriti linnast välja loodusesse. 






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.