30. okt 2017

Esmaspäev, 30. oktoober

Täna hommikul toimus suur kolimine, nii nagu varem sai lubatud istusime klassiruumis ümber.

Kujunesid uued VEPA meeskonnad.

Klassi ilmus murede-rõõmude kastike.

Saime maiustada tänu Karmole, kes tõi meile Türgist magusat. Aitäh Karmo perele!

Töövihikud ja tööraamatud said minu poolt üle vaadatud. Nüüd on sinu kord seda teha. Kõik need kohad, kuhu olen kirjutanud, et tuleb lõpetada või ära teha, tee neljapäevaks valmis. Kindlasti tuleb tulla mulle näitama.

Homme on oktoobrikuu viimane päev mil Ameerikas tähistatakse Halloweeni. Nüüd on see komme tasapisi ka Eestisse jõudnud. Mina isiklikult olen küll Mardi-Kadri usku 😄.
Õpilasesindus andis täna lõuna ajal teada, et homme võib kooli tulla kostümeeritult. Avatud on puhvet, seega pane sendid taskusse.

Kohtumiseni homme!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.